אז שיהיה לך יום כתום

יום העבודה שלי גדוש וצבעוני. אני מג'נגלת בין סגנונות עיצוב שונים ומגוונים. אני פוגשת כל מיני לקוחות ולכל אחד את הדרך המיוחדת שלו, אני משתדלת להתאים את עצמי לרוחות השינוי והזמן ולהתעדכן כל הזמן.
אתגר אחד בו אני נתקלת לא מעט ולומדת ממנו הרבה – להזיז את האגו שלי (או או איזה אגו) מעט הצידה וגם את הטעם האישי שלי. תודו – שזה מאתגר, על גבול הלא אפשרי, אבל זה מצליח.

פעם בכמה זמן באופן נדיר פוגשים לקוח שהדינמיקה איתו ככ טובה וזורמת שאין צורך להתאתגר מול האגו או מול עצמי.
שפר מזלי ואי שם בסוף אוגוסט זה קרה לי: מפעל גזרים החליט להוציא לשוק מוצר מטריף ובריא שנקרא – "גיזרונים". מדובר בשקיות מלאות גיזרונים קלופים, נקיים ומוכנים למאכל.
כל מה שאני מאמינה בו ואוהבת ניכנס לי במשבצת אחת:
1. בריאות
2. התמכרות לנישנושים
3. התמכרות לכירסומים
4. הצבע הכתום
5. לקוח נחמד ומנומס
6. אין גבול לקריאטיביות – עד הירח ובחזרה.

התהליך היה טבול בצבעוניות עשירה, ריח שדות והומור.
הלקוח הגיע עם נדוניה מכובדת של לוגו, עיצוב אריזה, וקופירייטינג שכבר קיימים. נשאר לאפות את אתר האינטרנט ויאללה להתחיל לאכול. האתר עלה לאויר והשבוע מתקיימת השקת המוצר. מאחלת בהצלחה. תתנשנשו לכם ולבריאות!

1

יש פה קונספט ברור של לוח וגיר בגלל הפניה לקהל צעיר ותלמידים.

בחירת התמונות לאתר הייתה ברורה באליה: אנושיות, יופי, חיוך ושער ג'ינגי. הגיוני לא?

לינק לאתר גיזרונים: www.gizronim.co.il
ושיהיה לכם יום  כתום. רק בריאות, אהבה וחיוך.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>